Det är snarare jag som är dum i huvudet

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3234025.ab

Komikern Joan Rivers säger att Angelina Jolie är attraktiv men inte så smart. Jolie är tydligen typen som skulle fråga Stevie Wonder om hans favoritfärg. Jag ska bekänna en sak nu, jag förstod först inte det oerhört klantiga i den frågan (att Stevie Wonder är blind och förmodligen inte har någon favoritfärg). Min första reflektion rörde faktiskt om det hade någonting med hans hudfärg att göra, och så tänkte jag instinktivt att "Vad tusan är det Joan Rivers svamlar om egentligen?". Jag börjar undra om det inte är jag som är lite bakom flötet, och inte Jolie.

Nåväl! Varje gång man stöter på en sån här notis så börjar man alltid tänka att det verkligen inte kan finnas mycket att skriva om här i världen. I alla fall inte om man är Aftonblaskan och enbart sätter värde i att låta Sofie Fahrman rapportera om hur trendigt det är med chinos. Och jag undrar; hur får  man fram dessa nyheter? Finns det verkligen en nyhetsbyrå som samlar information om vilken kändis som har förlämpat vem? Sitter någon reporter och noggrannt tittar igenom typ Entertainment Now och pausar när det kommer något citat om stjärnans favoritmat som kan förvrängas till att handla om hur hon egentligen gillar att äta manlig korv? Jag förstår inte. Men å andra sidan hade jag ju svårt att förstå Joan Rivers kommentar också.

Kommentarer
Postat av: Skratt

Om Angelina är dum så kommer du inte långt efter som ens inte förstodet hela HAHAHA. Bloggar låter verkligen vem som helst skriva massa dumt :)

2008-09-03 @ 14:02:24
Postat av: Majja

Jag reagerade precis som du...Så då måste vi vara flera "dumsnutar"... ler

2008-09-03 @ 15:36:05
Postat av: aaaaaaaaaa

varför inte undvika aftonbladet helt och hållet?

2008-09-10 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0