Öööh

Okej okej, låt mig förklara! Jag är mitt uppe i en flytt, därav sämst uppdateringar.
Här är det positiva med min nya bostad:

- Jag har fönstret precis ovanför soprummet (nej det luktar inte in i lägenheten) och kan därmed alltså loska på oskyldiga människor som vill kasta sina sopor.
- Jag bor såpass nära marken att jag inte behöver skrika för att prata med någon på gården.
- Jag bor såpass nära marken att alla hör när jag lyssnar på musik, vilket är jävligt lämpligt när man drar på irriterande techno på högsta volym när nån jävel ska röka vid den närliggande porten (det luktar in i lägenheten tyvärr).
- Jag bor asnära den lokala puben.

Vafan, it's all good liksom. Förutom de här jävla rökarna som stör min harmoniska omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0