EMOOOO!

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article3055497.ab

Från och med nu kommer jag att döma alla som lyssnar på Lykke Lis musik. Det är inte bara det att hon verkar efterbliven efter för mycket skärande i armarna, hon har mage att dissa Sverige som land när hon kommer från Ystad. YSTAD! Det ligger ju i Skåne, som inte riktigt kan räknas som Sverige. Jag tänker inte vara brutal och skriva att jag hoppas att hon blir gruppvåldtagen så att hon åtminstone känner sig som en gammal prostituerad, för det hoppas jag inte. Faktiskt verkligen inte. Det enda jag menar är: orka vara emo, Olykke Li.

Kommentarer
Postat av: anjelina

jag har aldrig förstått lykke li eller hennes musik?

2008-08-08 @ 11:31:57
URL: http://dirtyjunenightlove.blogspot.com
Postat av: Flurp

Så rätt! EMO - det första jag tänkte när jag läste skiten.

2008-08-08 @ 11:47:09
Postat av: Malin

Sicken pajasbrud..låter förjävligt när hon sjunger och hon är ännu en såndär som är lite i ropet just nu men snart är hon totalt bortglömd och kommer inte att bli ihågkommen som en stor svensk artist.

Helt ok att hon hatar Sverige ..ett tips till "artisten" ifråga:, flytta?

2008-08-08 @ 11:51:40
Postat av: Camilo

Önskar hon blev gruppvåldtagen

2008-08-08 @ 11:51:50
Postat av: Markus

Hur kan man önska att någon ska bli våldtagen, menar hur sjukt är inte det. För att en person inte tycker som ni. Kanske kan bero på sådana som ni att hon inte tycker om Sverige

2008-08-08 @ 11:59:07
Postat av: TBH

Att en utlänning har fått uppfattningen att alla svenskar är blonda, det kan jag i viss mån förstå, men att en svenska säger det??



Vem f-n är människan, aldrig hört talas om henne?

2008-08-08 @ 12:00:58
Postat av: Rocker

Skit i henne. Och vem bryr sig egentligen? hon har väl fått för lite kärlek!? Och att önska någon en grupp-

våldtäkt är sjukt/löjligt! hon behöver växa upp och då tror jag hon fattar att Sverige är bättre än dom flesta andra länderna!

2008-08-08 @ 12:13:10
Postat av: Katarina

Spelar det någon roll om man kommer från Ystad eller Stockholm?

2008-08-08 @ 12:20:19
URL: http://koolakattis.blogg.se/
Postat av: Thomas

MMm.. Nog för att hon är puckad.. men hur mycket bättre är du när attackerar Ystadbor?

2008-08-08 @ 12:21:08
Postat av: strikt

Va fan vet en 22-åring om livet? Hahahaha, varför babbla och göra sej till i amerikanska tidningar, nä ta livet av dej för fan lilla pissfitta

2008-08-08 @ 12:25:31
Postat av: trötter

Jävligt trött på bortskämda svenska ungar som fått allt o ska vara så jävla mörka precis som de har levt nåt hårt liv... Fattar dem inte hur bra hon har haft det?? Så trött jag blir...

2008-08-08 @ 12:34:24
Postat av: zan

Har någon här läst hela intervjun eller? inte direkt en nyhet att aftonbladet kapar 2h material och plockar ur 10 sekunders skit och gör en nyhet om det. Jag har inte läst intervjun men jag säger bara att det är möjligt.

2008-08-08 @ 12:53:37
Postat av: Anonym

så roligt att se barnungar som ni bli sura på sånt, inte konstigt att hon inte gillar sverige -.-

2008-08-08 @ 12:56:28
Postat av: Greed

Pinsamt.. EMO.

2008-08-08 @ 13:04:37
Postat av: ..

har hon verkligen växt upp här eller satt hon kanske hemma o såg för mycke amerikansk tv i ystad. Det hon säger är ju nidbilden av sverige,;att alla är blonda snygga o kalla inombords..precis som om svenskar skulle älska mindre än någon annan, det är både löjligt, dumt och fördomsfullt. Människor världen över i princip samma, vi har bara lite olika sätt att kommunicera och umgås med varann, vilket kan vara svårt o fatta för en insnöad artist som försöker sno åt sig lite morrissey vibbar. Men antagligen kommer hon komma hem, säga att hon var sarkastisk och säga att hon tycker det är löjligt att folk blev upprörda. Vilken rebell.

2008-08-08 @ 13:11:42
Postat av: Magga

Säger som de flesta andra, Vem tusan är hon? Har aldrig hört talas om denna olyckliga tös! Har hon verkligen varit i Sverige någon gång? "Allt så perfekt" Nej tycker synd om hennes föräldrar!

2008-08-08 @ 15:26:39
Postat av: Anonym



hon är inte från ystad. hon är från sthlm men född i ystad

2008-08-08 @ 18:10:28
Postat av: Emil Sten

Så mycket skit, vart ska jag börja?



1) Du påstår att om man lyssnar på MUSIKEN som Li gör så TYCKER man automatiskt som henne?



2) Ironi, låter ordet bekant? Hela intervjun är uppbygd på det. Läs artikeln igen, fast mellan raderna. Då får du fram "budskapet".



3)Emot "Emo", lämna skåne utanför och dömmande av folk som har en viss "smak". Du var ju verkligen en helt clean person som godtar alla människor efter hur dem är och är inte alls rasistisk?



Sitt ner, håll käften och tro inte på allt du hör, ser och läser.



/Emil

2008-08-10 @ 20:26:18
URL: http://enmilsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0